پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

كلاس هاي مونته سوري

1399/10/28 23:14
867 بازدید
اشتراک گذاری

در کلاس کودک محور که فعالیت های یادگیری به صورت جداگانه به کودکان ارائه می شود ، دانش آموزان با سرعت خود پیشرفت می کنند. به آنها فرصت داده می شود تا بر اساس علایق و توانایی های خود تمرین ، مرور یا حرکت رو به جلو را انجام دهند. آنها مسئولیت یادگیری خود را به عهده می گیرند و نسبت به دانش خود پاسخگو می شوند.
در یک کلاس مونته سوری ، معلمان با استفاده از مشاهدات خود از تعاملات هر کودک در محیط و با همسالان ، دانش آموزان را روزانه ارزیابی می کنند. آنها از دانش خود در مورد رشد کودک و نتایج تحصیلی استفاده می کنند تا محیطی را تحریک کنند و همزمان از نظر علمی ، جسمی ، اجتماعی و عاطفی در دسترس باشد. آنها بر اساس علایق و توانایی های منحصر به فرد هر کودک ، برنامه یادگیری فردی را تدوین می کنند. معلمان محیط هایی را فراهم می کنند که دانش آموزان در آن آزادی داشته باشند و ابزارهایی را برای پیگیری پاسخ به سوالات خود داشته باشند و یاد بگیرند که چگونه خودشان دانش جدید را جستجو کنند.
تصحیح و ارزیابی خود بخشی جدایی ناپذیر از رویکرد کلاس مونتسوری است. با بالغ شدن ، دانش آموزان یاد می گیرند که به طور انتقادی به کار خود نگاه کنند ، و در تشخیص ، اصلاح و یادگیری اشتباهات خود مهارت پیدا می کنند.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)