پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

كلاس هاي مونته سوري

1399/10/28 23:11
861 بازدید
اشتراک گذاری

یک کلاس مونته سوری به طور متفکرانه ای طراحی شده است تا به کودکان امکان توسعه توانایی های خود را بدهد ، خواه یاد بگیرد چگونه خود به خود لباس بپوشند ، معادله چند رقمی را ضرب کنند ، نیازهای آنها را به طور م communicateثر برقرار کنند یا مشکل را با دیگران حل کنند. هر کلاس مملو از فعالیتهای مناسب رشد است که کودکان را به تعامل با مواد یادگیری خاص و همچنین همکاری با دیگران ترغیب می کند.
کلاس به طور عمدی فقط با هر فعالیت آماده می شود. دانش آموزان در انتخاب فعالیتی که می خواهند با آن کار کنند آزاد هستند ، بنابراین یاد می گیرند بر اساس آنچه که به آن علاقه دارند و آنچه در دسترس است انتخاب کنند. در حالی که برخی از کودکان به طور طبیعی کار با دیگران را انتخاب می کنند ، اما اغلب جوانترین دانش آموزان بر روی فعالیت های انفرادی تمرکز می کنند. با بالغ شدن کودکان ، برنامه درسی عمداً آموزش گروه های کوچک و فعالیت های مشترک را ارائه می دهد. ترکیبی از درسها و فعالیتهای مستقل ، شریک زندگی ، گروههای کوچک و کل گروهی کودکان را با روابط مختلف یادگیری و پویایی بین فردی آشنا می کند - مهارتهای ارزشمندی برای تعاملات آنها در خارج از کلاس!
اجازه دادن به کودکان برای انتخاب خود براساس انگیزه درونی و نه جهت گیری بزرگسالان ، پایه محکمی برای رشد کودکان توانمند است.

Montessori 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)