پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

شروطی برای اعتماد به نفس

1392/1/24 15:11
2,970 بازدید
اشتراک گذاری
 
شروطی که به بهبود عزت نفس کودکان کمک می کند:
احساس تعلق کردن: کودکان نیاز دارند که به خانواده خود احساس تعلق کنند و اگر اعضای خانواده آنها به دلیلی پراکنده شده باشند باید به خانواده ای که در به وجود آمدن آنها نقش داشته است، پیوند داشته باشند.به موازاتی که کودکان بزرگتر می شوند نیاز دارند که به گروهی از همسالان خود تعلق داشته باشند.
پشتیبان کودک: کودکان باید حداقل یک پشتیبان داشته باشندکه بتوانند در مراحل بحرانی زندگی خود، برای کمک به او اعتماد کنند.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نرگس
30 فروردین 92 23:41
گمونم برای بزرگترها هم صدق می کنه ها
الهه
31 مرداد 92 18:12
سلام خدمت کارشناس عزیز پسر 6 ساله دارم که احساس مادری من میگوید اعتماد به نفس پایین دارد مثال خیلی معذرت خواهی کرده وحتی با جیغ واجبار معذرت میخواهد وهرگاه بچه هم سن وسالی به او میگویدبا تو قهر هستم گریه میکند و وبه اجبار میخواهد با او آشتی کند هرکس منزل ما می آید با اجبار و زور وگریه میخواهد او را نگه دارد خواهش میکنم کمک کنید راه کار به من دهیدخیلی جیغ میزند ولی من توجه ندارم من هیچ وقت به جیغ او بها ندادم فقط اگر در مهمانی یا جمع خاص بودم خیلی هم زود استرس میگیرد وعصبی میشود مثال بادیدن صحنه اکشن فیلم انقدر لب میجود تا خون بیایدو شدید ترسو است در2 سالگی از بعضی اسباب بازی ها فرار میکرد وجیغ میکشید مثل لو لو بود برایش با تشکر از شما کارشناس عزیز


دوست عزیز بهتره به یک مشاوره کودک حتما مراجعه کنید