پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

تحسین کودکان

1392/1/26 1:30
3,640 بازدید
اشتراک گذاری
موثر ترين راه براي آموزش رفتار خوب ،شكـل دادن رفتار با تحسين است
چگونه تحسين كنيم
رفتار كودك را تحسين كنيد نه شخصيت او را
از تحسينهاي ويژه استفاده كنيد
هر پيشرفتي را تحسين كنيد
بطور مناسب و مقتضي تحسين كنيد
بلافاصله تحسين كنيد
تحسين را با علاقه بي قيد و شرط بياميزيد
روش ناديده گرفتن
يك راه موثر براي برطرف كردن رفتارهاي آزاردهنده خاص آن است كه آنها را بسادگي ناديده بگيريم

 


ماناز
ارسال پاسخ : 1392/1/24 - 20:05 | انتخاب بهترین پاسخ
  کارشناس عزیز دختر من وقتی می خواهد مورد تشویق قرار بگیرد هیچ چیز اورا خوشحال نمی کند مگر این که من هم همسن او شده وبازی هایی را که دوست دارد با او بکنم.به نظر من که خیلی هم خوب است گاهی لازم است ما بزرگترها برای شادابی روحیه خودمان هم که شده به دنیای انها وارد شویم وبازی کنیم البته ما هم باید مثل انها وهم سطح انها دنیا را ببینیم نه این که انجا هم برایشان بزرگتری کنیم.بگذاریم برای لحظاتی انها بزرگتر ما باشند.این جنبه خیلی مهم است وبرای بچه ها خیلی خوشایند است .کافی است امتحان کنید.

مامان پارسا
ارسال پاسخ : 1392/1/24 - 18:51 | انتخاب بهترین پاسخ
  وقتی که جیششو میگه یا خوب غذا می خوره یا کارتهای بن بن بن که ازش می پرسم درست جواب میده بهش میگیم آفرین و دست می زنیم یا خوراکی که دوست داره بهش میدیم .

سپیده
ارسال پاسخ : 1392/1/24 - 18:33 | انتخاب بهترین پاسخ
  سلام. وقتی کار و یا چیز جدیدی بهش یاد می دم و ازش می خوام که برای باباش اجرا کنه در صورت درست اجرا کردن براش دست می زنیم و هورا می گیم. فعلا در همین حد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نرگس خانم
31 فروردین 94 19:09
سعی می کنم در مقابل فامیل کارای خوبشو بگو اینکه مسواک می زنه و... و تو جمع میگم که نرگس خانم کلی شعر بلده و از نرگس میخام شعراشو بخونه اینکه سعی می کنم تا کار خطرناک نکنه امر و نهی نکنک فقط مراقبش باشم اینکه سعی کنم در مقابل کار خوبی که اجام بده بهش جایزه کوچک بدم مثلا برداشتن اسباب بازیهاش