پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

تجربه های یک پدر

1392/5/10 0:58
3,659 بازدید
اشتراک گذاری
مدتي بود پسركم با كبريت بازي ميكرد و يا دست به اجاق گاز ميزد و حتي يبار راكت بدمينتون شو گذاشت روي اجاق گاز.....

مدتي بود پسركم با كبريت بازي ميكرد و يا دست به اجاق گاز ميزد و حتي يبار راكت بدمينتون شو گذاشت روي اجاق گاز......تمامي نخ و بندش سوخت....همش توي اين فكر بودم چطور به اين بچه بفهمونم كه بازي با آتيش خطرناكه! يدفعه يادم افتاد در نزديكي ما يه واحد آپارتمان بد جوري بواسطه انفجار گاز آسيب ديده بود طوريكه كلا" تا شعاع 100 متري كل شيشه هاي همسايگان شكستمجبور به بازسازي كامل اون شدن ( البته خوشبختانه تلفات جاني نداشته) دست بكار شدم به بهنه رفتن به پارك با ماشين رفتم جلوي اون ساختمانه كه توش انفجار گاز صورت گرفته بود و بيجهت براي چند دقيقه اونجا توقف كردم تا پسرم متوجه اوضاع نامناسب اون آپارتمانه بشه....همين اتفاق هم افتاد...تا متوجه شد منو سوال باران كرد......منم بهش گفتم : بابايي منم نميدونم چي شده كه اين خونه به اين روز افتاده ....موافقي از يكي بپرسيم؟ گفت: آره بپرسيم....منم از يكي از مغازه دارا پرسيدم اونهم جريانو گفت كه اينجا گاز تركيده......حالا ديگه پسرم دست بردار نيست! دايم بهم ميگه اگه من دست به كبريت بزنم خطرناكه؟ اگه با آتيش بازي كنم خونه ما هم ميشه مثل اون خونه...ديدي اطاقهاش چطوري پوكيده بود؟ منم ميگم آره پسزم ! تو كه دوست نداري خونه ما هم اينطوري بشه؟ ميگه نه ميگم پس نبايد دست به آتيش و كبريت و اجاق گاز بزني ! باشه؟ اونهم ميگه باشه.....و بقيه ماجرا......

خاطرات یک پدر

آقای مجید بهزادی شریف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)