پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

چگونه می‌توانیم بچه‌هایمان را مجبور کنیم وقتی که ما را اغلب با تلفن ما می‌بینند، گوشی‌هایشان را زمین بگذارند؟

1400/10/4 16:40
388 بازدید
اشتراک گذاری

یک نظرسنجی در سال 2016 توسط Common Sense Media، یک سازمان غیرانتفاعی حمایت از کودکان و رتبه‌بندی رسانه‌ها، از تقریباً 1800 والدین کودکان 8 تا 18 ساله درباره زمان استفاده از صفحه نمایش و استفاده از رسانه‌های الکترونیکی توسط والدین سؤال کرد. میانگین زمانی که والدین با انواع رسانه های صفحه نمایش (کامپیوتر، تلویزیون، گوشی های هوشمند، کتابخوان های الکترونیکی) هر روز می گذرانند: 9 ساعت و 22 دقیقه. و به طور متوسط، تنها یک ساعت و 39 دقیقه از آن مربوط به کار بود. 7 ساعت و 43 دقیقه شخصی بود.

شاید این یکی از دلایلی باشد که بیشتر و بیشتر این توصیه را می شنوید که خانواده ها زمان ها و مکان های بدون صفحه نمایش خاصی را در زندگی خود مشخص کنند. جیمز پی Steyer به، مدیر اجرایی حس مشترک رسانه ها، به نقل از ایده "فضاهای مقدس" حمایت شده توسط شری ترکل ، استاد در موسسه تکنولوژی ماساچوست و نویسنده کتاب 2015 "بازپس مکالمات: قدرت بحث در عصر دیجیتال."

تنظیم استفاده خودمان از دستگاه ها و کنار گذاشتن آنها برای دوره های بدون صفحه نمایش به همان اندازه مهم است که از فرزندانمان بخواهیم اتصال را قطع کنند. و مطمئناً اگر بچه ها بفهمند که قوانین یکسان برای همه سنین اعمال می شود، به زندگی خانوادگی خوشایند می شود: اینکه پدر به خاطر چک کردن مخفیانه تلفن خود زیر میز شام غمگین می شود و مادر مجبور است گوشی خود را در منطقه شارژ تعیین شده برای شب پارک کند. بچه ها انجام می دهند.

در اینجا پنج فضای مقدس برتر خود من است، اما من به صراحت به شما می گویم که آنها برای من بسیار "آرزو" هستند. من راه درازی در پیش دارم تا اینکه نمونه خوبی باشم. ترجمه:يوسفي 

پسندها (1)

نظرات (0)