پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

به کودک خود عشق بورز...

1393/12/23 19:30
20,553 بازدید
اشتراک گذاری

این جمله باید اولین چیزی باشد که کودکتان صبح ها ، پس از بیدار شدن از خواب می شنوند و نیز آخرین ...

این جمله باید اولین چیزی باشد که کودکتان صبح ها ، پس از بیدار شدن از خواب می شنوند و نیز آخرین جمله ای باشد که پس از شنیدن آن به خواب می رود . موقع دعوا و مشاجره و هر زمانی که انتظارش را ندارند بگویید که دوستش دارید .

2-در آغوشش بگیرید.

هیچ مانعی برای در آغوش گرفتن کودکتان وجود ندارد .

3- لمسش کنید:

آرام به پشت او بزنید ، بازوهایتان را دور شانه هایش حلقه کنید ، موهایش را به هم بریزید.

4-در بازی اش شریک شوید :

توپ بزنید ، برای پرندگان دانه بریزید ة‌باد بادک هوا کنید و با او مسابقه دهید .

5-گوش دهید ،‌واقعاً گوش دهید :

درحین گوش دادن جملاتی به زبان بیاورید که نهایت توجه تان را به صحبت های او نشان دهید . کانند (وای چه جالب) ( من اصلاً نمی دانستم ) (بیشتر در این مورد توضیح بده )

6- بدون به زبان آوردن کلمه ای با او حرف بزنید :

به تماشای بازی او در مدرسه یا زمین بازی بنشینید . لحظه هایی که به شما نگاه می کند یا نگاهتان باهم تلاقی می کند ،‌به او لبخند بزنید . علائم خاصی برای رابطه تان تعریف کنید که فقط خودتان دونفر معنی آنها را بدانید .

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان طاها و رها
25 اسفند 93 7:43
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد. سالی پر از مهر خداوند باتون آرزومندم
بهنام . م
2 فروردین 94 16:47
سلام وبتون زیباست و پربار با افتخار لینک شدید موفق باشید عیدتون مبارک
maman zahra
5 فروردین 94 13:42
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. نوروزت مبارک
مامان آیسل جون
25 فروردین 94 14:13
فروزان(مامان بردیا جون)
30 فروردین 94 13:08
سال نوتون مبارک مامان روانشناس... مرسی از وبلاگ پربارتون
قاصدک
30 فروردین 94 19:03
سلام دوست عزیز. حقایقی درباره خیانت مردها به همسرشان وجود دارد که به احتمال زیاد نمی دانید، پس با ما همراه شوید. منتظر حضور گرمتان هستم.