پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

از همزیستی تا همبستگی

1393/3/14 14:08
3,994 بازدید
اشتراک گذاری

آیا می دانید 99 درصد انسانها در 99 درصد تاریخ از مرحله وابستگی جلوتر نرفتند و رشد عقلی و احساساتی آنها در حد یک کودک 8 ساله متوقف شده است و...

آیا می دانید 99 درصد انسانها در 99 درصد تاریخ از مرحله وابستگی جلوتر نرفتند و رشد عقلی و احساساتی آنها در حد یک کودک 8 ساله متوقف شده است و شاید در حال حاضر درصد بسیار بالایی از مردم جهان نیز در همین حد باقی مانده باشند؟!!!

ـ در مرحله جدایی و رهایی کودک باید به 2 نتیجه برسد یکی این که من بدون پدر مادرم زنده ام. دوم این که من بدون پدر مادرم می توانم بسیار خوب و خوش باشم.
ـ مقصود از استقلال 2 چیز است یکی این که من روی پای خودم ایستادم. دوم این که احساس و اندیشه من از احساس و اندیشه دیگران بویژه پدر و مادر جداست.
ـ در مرحله همبستگی من با وجودی که مستقل و آزادم و هیچ نیازی به تو ندارم دلم می خواهد با تو باشم.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ماهان
15 خرداد 93 13:08
چرا خاله بازی رمز داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهره یوسفی روانشناس كودك
پاسخ
دوست عزیز چون مربوط به مسایل جنسی کودک هست رمز 11111