پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

هشت روش ساده تا به فرزندانتان نشان دهید که به آن ها احترام می گذارید و از آن ها حمایت می کنید.

1392/6/25 16:36
3,723 بازدید
اشتراک گذاری

با فرزندتان روزی را در تقویم علامت بگذارید که فقط «زمان مخصوص با هم بودن» باشد. از او بپرسید که می خواهد همراه شما چه کار ویژه ای انجام دهد و...


1.با فرزندتان روزی را در تقویم علامت بگذارید که فقط «زمان مخصوص با هم بودن» باشد. از او بپرسید که می خواهد همراه شما چه کار ویژه ای انجام دهد و همان کار را تدارک ببینید.
2.یادداشتی زیر بالش فرزندتان بگذارید و به او بگویید چرا او موجود یگانه ای است و شما چقدر خوشحالید که او فرزند شما است.
3.یک آلبوم عکس کوچک به او بدهید که فقط عکس های شما و او در آن باشد.
4.یک شمع و شمعدان ویژه بخرید و آن را به منظور اجرای یک سنت شبانه که با هم صحبت و مطالعه می کنید، روشن کنید.
5.هر ماه یا هر فصل نامه ای بنویسید مبنی بر این که چقدر خوشحال هستید از این که فرزندتان بخشی از وجود شما است و آن را با یکدیگر بخوانید. همه ی این نامه ها را جمع کنید و به عنوان هدیه ی رسیدن او به سن قانونی، به او بدهید.
6.با یکدیگر، یک جعبه خاطرات درست کنید. ویژه گی های منحصر به فرد او را نوشته و در این جعبه قرار دهید.
7.پنج ویژگی یگانه ی او را که برایتان ارزشمند است، برای فرزندتان نام ببرید. و روی هر انگشت او بنویسید.
8.با قصد قبلی، درباره ی فرزندتان جمله های مثبت به کسی بگویید، در حالی که مطمئن هستید او بدون آگاهی از نقشه ی شما، گفته هایتان را می شنود.

گروه روان شناسی بازی

استاد حکیمی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضوان مامان رادین
25 شهریور 92 16:29
سلام...میخواستم باهاتون مشورت کنم...به نظر شما سی دی های دکتر هلاکویی برای تربیت
کودک موثره؟
پسر من 30 ماهشه...کدوم قسمت سی دی هاشونو تهیه کنم.0 تا 3سال یا 3 تا 7 سال...ممنون میشم جوابمو بدید


دوست عزیز با توجه به اینکه کودک شما مرحله اول رو پشت سر گذاشته هر دو سری رو بگیرید و گوش کنید خیلی بهتره ...
شيرين
10 آبان 92 18:07
سلام من كودك 4 ساله دارم سي دي هاي دكترهلاكويي رو از چه سايتي تهيه كنم و اينكه فقط 3تا7سالو تهيه كنم ؟ لطفا ايميل بزنيد به من چون يادم ميره تو كدوم پست پيام گذاشتم مچكر از سايت آموزندتون من بسيار از مطالبتون استفاده كردم و به ديگران هم رسوندم هم آدرس سايتو هم مطالبو موفق و پيروز باشيد