پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

کنترل مدفوع در کودک

1392/6/8 15:46
4,220 بازدید
اشتراک گذاری
 خطرناکترین دوره زندگی مساله اموزش مدفوع است هیچ ضربه و اسیبی بالاتر از اون نیست شخصیت وسواسی مجبور همه از اینجا میاد یه جراحی روانی جدی است تا زمانیکه به اندازه کافی اطلاعات نگرفتین به هیچ وجه اینکارو نکنین این ضربه هارو با هزار ساعت تراپی هم نمیتوان جبران کرد.
خسیس بودن کله شق بودن بدجنس بودن کینه توزی افسردگی و اضطراب خشم وسواس
بیش از حد تمیز بودن و مرتب بودن خجالت کشیدن شکاک بودن کمبود حرمت نفس همه اینها تحت تاثیر مدفوع است.
یعنی مهمترین چیزیکه پدرو مادر باید بدونن اموزش توالت بچه است
دکتر هولاکویی
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
12 شهریور 92 11:34
سلام وقتتون بخیر بسیار عالی نوشتین من با این مطلب شما کاملاً موافقم . آموزش های صحیح از دوران کودکی باید انجام گردد چرا که مدفوع کانون وسواس و بسیاری از مشکلات ناشی از آن می باشد روایت داریم وقتی چشم انسان بر مدفوع افتاد این ذکر را بگوید : اعوذ بالله من الرّجس النّجس العظیم . و از حضرت صادق عليه السلام روايت است كه فرمود: كسي كه بسيار در نماز شك مي كند وقتي وارد توالت مي شود بگويد: بسم اللّه اعوذ باللّه من الرجس النجس الخبيث المخبث الشيطان الرجيم.
مهدی ایزدخواه
14 شهریور 92 12:57
سلام وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید من نویسنده داستانهای کوتاه روانشناسی هستم خوشحال میشم نظرتون در وبلاگم منعکس کنید شاد و پیروز باشید
sepideh
18 شهریور 92 1:31
vay che jaleb