پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

در ذهنتان همیشه بهترین ها را به تصویر بکشید:

1392/4/29 23:04
3,373 بازدید
اشتراک گذاری

تا به حال این جمله را شنیده اید که شما می توانید تا آخرین پله نردبانتان بالا بروید و نه بیشتر، پس نردبان را بلندتر انتخاب کنید.

 

در ذهنتان همیشه بهترین ها را به تصویر بکشید:
تا به حال این جمله را شنیده اید که شما می توانید تا آخرین پله نردبانتان بالا بروید و نه بیشتر، پس نردبان را بلندتر انتخاب کنید. این واقعیت دارد. تنها محدودیتی که بچه های ما می شناسند محدودیتهایی است که ما به آنها می شناسانیم.
آیا باور می کنید که : کودک شما یک نابغه است.
آیا باور می کنید که: او می تواند هر چیزی را که دلش می خواهد انجام دهد.
آیا باور می ک...نید که: او می تواند کوچکترین اطلاعات را از محیط بگیرید و به صورت مرتب و طبقه بندی شده در ضمیر ناخودآگاهش ذخیره کند. بنابراین اگر شما یک دایرةالمعارف را در جلوی چشمان او ورق بزنید او می تواند جزء به جزء اطلاعات را برای استفاده در آینده حفظ کند.
آیا باور می کنید که: شما یک نابغه هستید و حافظه تصویری خوبی دارید و می توانید تند خوانی کنید و مسایل ریاضی را با سرعت کامپیوتر محاسبه کنید و یا هر نت موسیقی را با شنیدن صدای آن تشخیص دهید و قادرید که چندین زبان را بیاموزید و حس ششم شما فعال است و یا می توانید چیزهایی را اختراع کنید و بسازید.
اگر چنین است که بسیار عالی است. و اگر نه تلاش کنید تا همه اینها را باور داشته باشید. باور اینها برای انجام برنامه های آموزشی نیمکره راست بسیار ضرورری است. چون وقتی شما از خود و فرزندتان چنین تصویری دارید تمام تلاشتان را می کنید تا به آن دستیابید.
این تصویر را در ذهنتان بسازید بقیه چیزها به دنبالش خواهد آمد. وقتی که این ده تکنیک زبان مثبت را استفاده می کنید هیچ محدودیتی بر سر راه موفقیت فرزندتان وجود نخواهد داشت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عرشیا
3 مرداد 92 9:58
مفید بووووووود...