پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

گروه مادران موفق(رنگ انگشتی)

1392/4/24 13:54
7,063 بازدید
اشتراک گذاری

بازی با رنگ انگشتی

سن کودک 1 سال و 9 ماه

http://asal90.niniweblog.com/post96.php

 

وقتی دست بندی از ماکارونی های فرم دار که با هم نخ کرده بودیم و بعد با رنگ انگشتی رنگشون کرده بودی  رو توی دستم  دیدی برق عجیبی توی نگاهت دیدم اونوقت بود که فهمیدم چقدر خوبه که ادم دست سازه های خودش رو به دیگران هدیه بده و این لذتیه که حتی عسل یک سال و هشت ماهه من هم درک میکنه...

 

صبح دیدم دخترک با رنگ انگشتی ها و پاستیل رنگی چپید در اتاقش و درحالی که زیرچشمی نگاهش میکردم به من گفت :"برو!!!" و من دلم ضعف رفت برای این استقلال طلبیش ... بعد چند دقیقه ای برگشت در حالی که این را نشانم می داد  و من  رسما ذوق مرگ شدم..

این نقاشی بالایی به فروش رفته پس برای خرید باید تقاضای پیش خرید نمایید 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نفس طلایی
24 تیر 92 16:12
مامان ترنم کوچولو
24 تیر 92 18:52
سلام و ممنون از مطالب مفید و کاربردیتون
میخواستم لطف کنین و بگین که عکس العمل من یا اطرافیان در مورد دختر 20 ماهم که لباسش رو میزنه بالا تا به عروسکش شیر بده چی باید باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنین.



رفتارتون در مورد یک دختر بچه 20 ماهه باید کاملا عادی باشه و زیاد اهمیت ندهید این بخاطر سنش هست
مامانِ عسل
24 تیر 92 20:56
مرررسی. خوشحالم که کار مفیدی بوده و قابل استفاده برای دیگران
مامان دیانا
27 تیر 92 12:44
سلام وبلاگتون فوق العادس.فقط میشه خواهش کنم آدرس لینک بدین من میخوام تو پیوند وبلاگم ثبتتون کنم.ممنون


دوست عزیز آدرس لینک بالای صفحه تولبار هست
مامان مهراد
27 تیر 92 17:17
سلام خسته نباشید ممنون از مطالب خوبی که نوشتید.من یه پسر کوچولو دارم که تازه وارد مه هشتم شده مثل تمام مادرها تربیت ذهن و روحش برام خیلی مهمه میخواستم بدونم از چه زمانی باید شروع کرد و به بچه ها آموزش داد شما چه آموزشهایی رو پیشنهاد میکنید.با سپاس فراوان


مامان عزیز تربیت کودک باید از قبل از بارداری باشه و هر لحظه باید برای تربیت صحیح کودک انجام باشه
مامان سهند و سپهر
29 تیر 92 10:01
رنگ انگشتي از كجا تهيه كنيم ؟


در کتاب خانه ها موجود هست البته برای سن زیر سه سال مجاز نمیباشد سعی کنید خودتون آماده کنید .
مامان سهند و سپهر
1 مرداد 92 19:06
چجوری خودم تهیه ش کنم؟ راهنمایی میکنید ؟