پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

مشاهده عکس یا ویدیوی کودکان توسط خودشان

1392/3/25 1:25
3,401 بازدید
اشتراک گذاری

بین 1 تا 3  یا 4 سالگی بچه  ها  وقتی عکس های کودکی خودشونو میبینند و یا شاهد ویدیوهایی از خودشون میشوند احساس بدی میکنند تصوری که به ذهن کودک می آید این است که اگر من هستم پس بر سر اون موجودی که در اون عکس یا تلویزیون است چه آمده ؟ لذا تصویر و تصور اینکه ممکنه او نابود شده باشه یا تصور اینکه من از اون موجود در اون فیلم یا عکس متفاوت و کاملا جدا هستم و این تصور که شاید او پیداش بشه و ما دو تا خواهیم بود همه و همه باعث میشه که دیده شده کودک بعد از دیدن عکس یا ویدیو غمگین میشه و یا گریه میکنه و اگر چنین اتفاقی افتاد بهتر است که حتما به مدت یک سال اون عکس یا فیلمها هرگز به بچه ها نشون داده نشه تا اینکه کودک این مرحله را پشت سر بگذارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رومینا
26 خرداد 92 20:40
ممنون از مطالب مفیدتون
خاله نرگس
30 خرداد 92 12:22
ساینا خیلی دوست داره خودشو تو فیلم ببینه. حتی چندین بار هم از من می خواد که فیلم رو براش بزارم. حالا یعنی چی؟