پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

گروه مادران موفق(ساخت پازل)

1392/2/25 16:28
6,710 بازدید
اشتراک گذاری

پازل

وبلاگ خاطرات دخترم آناهیتا

سن کودک در این بازی: 2 سال و 11 ماه

 

http://anahita1389.niniweblog.com/

گروه مادران موفق(ساخت پازل) | مامان آناهیتا 16:20 25 ارديبهشت 1392
 
سن اناهیتا الان 2 سال و 11 ماه

الان پازل های 12 و 15 تیکه درست می کنه .

پازل هایی که خودم می ساختم برای اموزش پازل بود که دو سال و دو ماه داشت
[Web] - [E-Mail]
 
     
 
گروه مادران موفق(ساخت پازل) | مامان آناهیتا 16:18 25 ارديبهشت 1392
 
سن آناهیتا موقعی که این پازل رو انجام می داد و پازل های اینگونه که خودم می ساختم 2 سال و دو ماهش بود .
[Web] - [E-Mail]
 

 

دوستان عزیز  من وقتی دخترم 2 سالش بود شروع کردم  به آموزش پازل از دو تیکه شروع کردم  بعد سه تیکه وقتی تعداد تیکه بیشتر شد مخصوصا پازل های خارجی دیدم تو تشخصیش تیکه مشکل داره . تصمیم گرفتم براش پازل درست کنم اونم با عکس خودش .

چوب بستنی یا چوب های معاینه پزشکی چسب حرارتی و کاتر و عکس

عکس رو برگردوندم و چوب ها رو با چسب کنار هم چسبوندم بعد از خشک شدن با ارامی با کاتر چوب ها رو جدا کردم و داخل یه پلاستیک زیبی گذاشتم و بهش دادم خیلی خوشحال شد که پازل به شکل خودش دید . و خیلی قشنگ مفهوم چیدن پازل رو فهمید . و بعد پازل های خانواده که سخت تر می شد و پازلی که چوب بستنی رو به چند تیکه تقسیم می کردم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آناهیتا
25 اردیبهشت 92 16:18
سن آناهیتا موقعی که این پازل رو انجام می داد و پازل های اینگونه که خودم می ساختم 2 سال و دو ماهش بود .
مامان آناهیتا
25 اردیبهشت 92 16:20
سن اناهیتا الان 2 سال و 11 ماه الان پازل های 12 و 15 تیکه درست می کنه . پازل هایی که خودم می ساختم برای اموزش پازل بود که دو سال و دو ماه داشت