پرورش هوش و روانشناسي كودكپرورش هوش و روانشناسي كودك، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

سایت تخصصی پرورش هوش و روانشناسی کودک نوانديشان اهواز

کتاب هایی برای تقویت هوش نی نی ها

1391/11/3 20:07
26,452 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب های مفید برای پرورش هوش و توانمند سازی ذهن کودک

کتاب هایی برای تقویت هوش نی نی ها

1. 140 بازی فکری با بچه ها از تولد تا ٣ سالگی

نویسنده: جکی سیلبرگ - ترجمه آناهیتا آذری

 

 


2. همه کودکان تیز هوشند اگر ... چگونه استعدادهای واقعی کودک خود را کشف کنیم.

نویسنده: دکتر میریام استاپرد- ترجمه سهراب سوری و امیر

صادقی بابلان


 

3. انیشتین را من تربیت کردم ١٠٠٠ نکته برای افزایش هوش کودک

تحقیق و ترجمه: محبوبه وفادار، الهام کامرانی


 

4. شیوه های تقویت هوش نوزاد در سه دوره 3-6، 6-9 و 9-12

نوشته بئاتریس میلتر ترجمه طاهره طالع ماسوله


 

5.بازی های آموزشی برای نوزاد از بدو تولد تا یک سالگی

نوشته جکی سیلبرگ ترجمه آیدا مهری

با تشکر از مامانی ساینای مهربون

 


6. ٥٠١ روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه ها از تولد تا ١٨ سالگی

نوشته:رابرت دی.رمزی ترجمه حسن نصیر نیا


 

7. از تولد تا پنج سالگی

نوشته: ماری دی.شریدان ترجمه محمود مزینانی


 

8. ٣٦٥ پیشنهاد برای شاد کردن بچه ها

نوشته: بیل آدلر ترجمه فرزانه کریمی


 

9. ١٠١ بازی برای افزایش توجه

نوشته: باربارا شر ترجمه شهلا رفیعی


 

10. کودک هشیار بپروریم شیوه های تقویت هوش نوزاد

نوشته: بئاتریس میلتر ترجمه فاطمه میری


 

11. رازهایی درباره کودکان شاد

نوشته: استیو بیدالف ترجمه گلی نژادی


 

12. ماساژ کودک -تاثیر شگفت و آرام بخش ماساژ

نوشته: آلن هیث و نیکی بین بریج ترجمه ناهید آزاد منش


 

13. چگونه با کودکم رفتار کنم از تولد تا 12 سالگی کودک

زیر نظر دکتر محمد ولی سهامی

با تشکر از مامانی آرمیتای عزیزم

 


 

١٤.سری چهار جلدی رشد کودک از صفر تا شش ماهگی، شش تا یک سالگی، یک تا دو سالگی و دو تا سه سالگی (ویژگیهای هر مقطع رشد کودک و شیوه ی تقویت مهارتها)

از انتشارات جانسون

با تشکر از مامان نیروانا


١٥.نسیم مهر( پرسش و پاسخ٣ جلد)

از اقای دهنوی

مامان سپیده


١٦.کتاب فرهنگ تربیت کودکان که 1001 نکته تربیتی کودک و نوجوان

نویسنده :الیزابت پنتلی مترجم : بهزاد رحمتی

مامان سپیده


١٧.کتاب رفتار کودک ( رفتار کودک رو از بدو تولد تا 9 سالگی)

نویسنده ها : دکتر فرانسس ایلگ و دکتر سیدنی بیگر و دکتر لوئیس باتس آمز ترجمه مهدی قراچه داغی

مامان سپیده


١٨.چگونه با کودکم رفتار کنم؟

دکتر گاربر (ترجمه شاهین خزعلی -هومن حسینی نیک - احمد شریف تبریزی) انتشارات مروارید

 

-کتاب کلیدهای رفتار با کودک یکساله

مگ زوبیک (مترجم= زهرا جعفری)انتشارات صابرین

مامان آوینا جون


١٩.کتاب بچه داری زیباست(راهنمای کامل مراقبت کودک از تولد تا مدرسه)

تالیف دکترمیریام استاپاردو

مامان آرین


 

٢٠.مادرانه(روانشناسی رفتارباکودک)

تالیف فرشته گودرزی

مامان آرین


٢١.من کتاب "من و کودک من" و "رفتار من با کودک من "

هردو از دکتر جواد فیض

مامان بردیا


٢٢.همه كودكان سالمند اگر....

دكتر ميريام استاپرد ترجمه دكتر سهراب سوری

مامان شایان


٢٣.چگونه کودک موفق داشته باشیم (آموزش مهارت های زندگی به کودکان )

نویسنده : زهرا قیدر -ناشر : نشر مرکز روان سنجی

مامان آناهیتا


٢4کتاب "مادر کافی "

نوشته جو فراست و ترجمه دکترمحمد ولی سهامی از انتشارات زوار

مامان مرسدس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

هما
25 دی 91 17:03
مامان روانشناس خيلي وبلاگ مفيدي داري.با اجازه توي پيوندهام مي ذارم.من دلنوشته هامو توي وبلاگم مي نويسم.اگه خواستين يه سري بزنيد. راستي من هنوز مامان نشدم ولي دوست دارم زودي مامان بشم.التماس دعا
مامان نیروانا
25 دی 91 19:17
سلام عزیزم، من از این کتابها خیلی کمک گرفتم شیوه های تقویت هوش نوزاد در سه دوره 3-6، 6-9 و 9-12 نوشته بئاتریس میلتر ترجمه طاهره طالع ماسوله اینا خصوصاً در مورد تقویت هوش هستن ولی کتابهای دیگه ای هم هستن که ازشون خیلی کمک گرفتم مثل سری چهار جلدی رشد کودک از صفر تا شش ماهگی، شش تا یک سالگی، یک تا دو سالگی و دو تا سه سالگی از انتشارات جانسون که در اون ویژگیهای هر مقطع رشد کودک و شیوه ی تقویت مهارتها رو ذکر کرده. موفق باشین
سولماز
26 دی 91 13:17
خیلی خیلی ازت ممنونم.خیلی وبلاگ مفیدی دارین.خیلی خیلی خیلی ممنون


خواهش میکنم عزیزم
الهام مامان آوینا
27 دی 91 17:28
سلام عزیزم. کتاب (چگونه با کودکم رفتار کنم؟) دکتر گاربر (ترجمه شاهین خزعلی -هومن حسینی نیک - احمد شریف تبریزی) انتشارات مروارید
و کتاب (کلیدهای رفتار با کودک یکساله) مگ زوبیک (مترجم= زهرا جعفری)انتشارات صابرین


ممنون عزیزم
مامان آرین
1 بهمن 91 1:02
باسلام وسپاس از زحمات شماکارشناس عزیز.درقسمت نویسنده کتاب که بنده نوشتم اشتباهی رخ داده (که ازجانب من بوده و بوضوح ننوشتم)که موظفم صحیح آنرا بگذارم.از این بابت عذرخواهی میکنم.نویسنده بچه داری زیباست دکترمیریام استاپاردو نویسنده مادرانه خانم فرشته گودرزی میباشند.


ممنون که تذکر دادید
مامان آناهیتا
1 بهمن 91 15:49
سلام خسته نباشید .
من کتابی در دست خوندم دارم خیلی رمفید و آموزنده هست .
چگونه کودک موفق داشته باشیم
آموزش مهارت های زندگی به کودکان
نویسنده : زهرا قیدر
ناشر : نشر مرکز روان سنجی[h

ممنونم
مرسدس
3 بهمن 91 16:00
دوستم...من کتاب "مادر کافی " نوشته جو فراست و ترجمه دکترمحمد ولی سهامی از انتشارات زوار را به همه مامان های مهربون پیشنهاد میکنم...خیلی کتاب مفید و خوبیه
مریم مامان آریا
4 بهمن 91 13:22
سلام
با تشکر از وبلاگ خوبتون
من کتابهای :
حرف اضافی ممنوع
به بچه ها گفتن از بچه ها شنیدن شماره 1 و 2
بهتون معرفی می کنم


دوست عزیز اسم نویسنده کتابها رو برام بگذارید لطفا
مینا
1 اسفند 91 14:02
سلام مامان روانشناس عزیز؛ مرسی بابت مطالب مفیدی که در وبلاگتون میذارید
من انشاالله میخوام یک سال دیگه نی نی بیارم، دوست دارم تمام اطلاعات مفیدی که در نت میخونم در وبلاگم ثبت کنم تا یادم نره و دست رسی بهشون برام آسون باشه، اجازه میدین لیست این کتاب ها با ذکر منبع(وبلاگ شما) در وبلاگم بذارم؟


مشکلی نداره اما برای سخنانی که رمز داره اگه کپی نکنید ممنون میشم چون برا جمع آوریش زحمت کشیدم
مامان محمدرهام جون
28 اردیبهشت 92 0:17
سلام عزیزم من عاااشق کتابهای انتشارات صابرینم فوق العاده هستن کلیدهای رفتار با کودک یکساله کلیدهای رفتار با کودک دوساله کلیدهای رفتار با کودک سه ساله کلیدهای رفتار با کودک چهارساله کلیدهای رفتار با کودک پنج ساله تربیت بدون فریادهال ادواردرانکل
مامان محمدرهام جون
28 اردیبهشت 92 0:18
ماساژکودک مترجم:محبوبه فیروزی این کتابم فوق العاده است